Wednesday, April 21, 2010

akibat boring yg melampau....

kekukikekukikekukikekukikekukikekukikekuki...............

nmpk boring x..???? kekekekkeke..... na cerita ape ntah kali neh.. hurm...????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

agk bnyk disitu...

hehehehe

na kasi pnjg blog neh sng je....
mcm neh cara nyer...

procedure 1 --> tulis satu2 perkataan...
2 --> enter kan
3 --> repeat step 1 and 2





saya
sangat
bosan.
dan
saya
tatao
nak
buat
ape.
matrik
sudah
abes.
maka
saya
sekarang
tgh
tanam
anggur
di
rumah.
tapi
anggur
tak
tumbuh
-
tumbuh.
maka
saya
peg
kedai.
saya
beli
anggur
dan
saya
makan.
he
he
he
he
he.






jgn marah ye.....................
peace....


suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura