Thursday, September 16, 2010

tade tajuk

uih,, ttbe rajin tulis blog neh dtg.. maaf la ye..

tulis blog rajin pulak..
assignment belambak agi.. hahahhaha...
tape la.. wat dunnu je.. keke.
tp jap lg wat laaaa..

kang kne marah lak nti..
biase la. kne marah tu da jd rutin da..
marah tnda syg~

kan3..??

eh,, ape yg aku merepek merapu neh.
hum,, kan da ckp td tade tjuk.
jd btol la perbuatan aku neh.
disebabkan tade tajuk.. merapu la. ape lg.
kan3..??

Hum,, ape lg ea.??
nk merapu pasai po ney ea..??
padahal buat pnjg2 ney bkn nye ade org nk bace pon..
sbb aku pon tgh merepek skang neh.. haha..
mcm blur je aku neh.

ade sesapa leh byg x muka aku yg blur cane..??
sape bleyh byg..?? hands up..!!!
pdhal kalo angkat tgn pon bkn nye aku tau,, haha..
eh, ape yg aku merepek neh..? dah la uh..

stop2..

zura,, smbung wat keje anda yg belambak uh..!!
cpt!!!!

jgn malas zura...!!!

ok all..
bye~

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura