Thursday, April 7, 2011

bila RABU menjelang~

hai hai hai..~~
waaaaaaaaaaaahhh,, slmt ptg u olls..~
chat ke..? wat pe pepetang cenggini..?? haha..
hum,, aku bila da watu pepetang cani.. mula la ase mengantuk nye..
jaat sguh setan2 neh.. mengganggu je lah.. an an an..
hum,, dah2.. lari tajuk da neh.. hehehe..

hum,, tajuk ari neh ialah "bile RABU menjelang.."
x sabar sena nye nk tgu ari rabu tuh.. heheheh.. sbb knpe ea..? hum,,
jeng jeng jeng..!!!

aku nk g sunway pyramid ngn geng2 kos akuh. hehehhe.. jom beramai2 peg memeriahkan sunway.. da alng2 g sunway tuh.. peg bia lah bermkna.. hehe..

biase la.. aku mane la penah nk peg sunway tuh. al maklum lah.. jauh nk peg nye.. lesen keta pon xde.. ssh2.. aku kar sri serdang.. bnde alah tuh bapak jauh nun disana nye.. kat KL.. jauh perjalanan.. kang sesat gak aku dlm bndr.. HAHA.. tp x hairan la kot kalau aku sesat.. bkn nye aku tau jln KL neh.. biase la. kalo da org KELANTAN tu ttp gak org KELANTAN..

org KL sndri pon xtau jln nk g sunway.. ney kan pulak org KELANTAN mcm aku neh.. lg la gamok nye.. hhahahahahah..
p xpe lah.. as long mmber aku da penah peg da.. hehe.. dia leh ar tnjuk kan jln..
sonok nye. x sabor nk tgu ari RABU nti.. huhuhu..

sy nk beronok-ronok dgr mmber2 kosmate sy. hehu.. ^_^

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura