Saturday, March 30, 2013

TeNsIoN melanda....!!!!

Assalamualaikum u olss...

waaaaaahhh...!!! lame sgt da aku tgal kan blog aku neh.. sbb nye aku da kai android da skang... bertukar ke arahlen plak.. jd ssh la ckit.. huhu.. android da bg ehem2 pkai.. heehhehe.. ^_^ 

oh,, straight to the point la...

sena nye aku tension gile mngu neh.... seriously tension..!!!
mane x nye.. motor aku rosak.. da la skang neh tgh xde duit kan... mmg tension nk nk nk mati la....!!! huk3...
smpaikan smlm aku tny rumet aku...
"....,knape mende neh perlu terjadi kat aku...???"

hum,, ini semua dugaan drpd ALLLAH S.W.T.. kite kdang2 mmg lupa... tp ini lah manusia... bila dah ssh baru rase tension la ape la... tp bile sng.. mula la lupe.. sonok sane.. sonok cneh.. kan..?? 

ape yg terjadi kata aku.. aku redha.. mungkin ade hikmah disebalik ape yg terjadi.. ye, aku akui yg aku nangis setelah ape yg berlaku kat aku..
tp tangisan aku xkan dpt selesaikan masalah... nk kate nangis blh release kan tension.... i dont think so... buang air mate lg ade. better u think how to solve it than u crying on it.. 

pengalaman mengajar kita untuk menjadi lbih dewasa dan berdikari..
n skrg i am on my way on learning on it..
so,, ape yg blh aku katekan.. we have to learn how to accept the difficulties in our life. x0x0...



suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura