Wednesday, January 6, 2010

exam sdah abes yeh..hehehe....

salam~
ai neh nk ckp sal PEPERIKSAAN DAH ABES..
hehehe..agak suka jgk lah..haha...kejap jew exam ase....blaja sbulan lbih untok exam satu jam setiap subjek..so,,cuba kamu pk..berbaloi kah kalo blaja hanya semata2 kerana exam..apakah jwpan @pndangn anda...????

sila berikan jwpan anda....
.....................

oh yea...exam aku pom da abes da..hehehe..
so,,jumaat neh aku nk balik da..hehehehe....sonok sioot dpt balik umah..intenet pom da laju kat umah..hehehe...xsabor...satu agy tuh sbb aku nk dgr seseorg nyanyi lagu..hehehehe....
aku nk bg komen neh..hehhe...xsabar ase nyer nk bg komen kat owg neh..hahaha...

nk g twu mende agy eyh..huhuhu....xde da kot...ape yg penting disini adalah
AKU NAK BALIK RUMAH.....
hehehe.....
ok sume,..jumpe anda kat umah ye..hahaha...
adiossa......

wasalam~
suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura