Saturday, January 2, 2010

nombor,,perkataan,,nombor,,perkataan...

salam..~~
aiyoo...da pening n berpinar sdah mata ku ini... dua tiga hari ini aku hanya bermain dengan nombor dan perkataan shj...
amat lah memeningkan..tp apakan daya..terpaksa lah jua aku meneruskan nya...
hari isnin ni aku akan menyeberangi sebuah jambatan sebelum smpai ke rumah..iaitu jambatan peperiksaan..amat lah penuh liku jambatan itu..kalau tidak berhati-hati ketika menyeberangi jambatan itu aku akan jatuh ke dalam sebuah lautan yg amat dalam..yang tiada sesiapa dpt menolong aku melainkan diri aku sendiri..hehe..
amatlah skema penulisan aku kali ini ya..tp tidak mengapa lah..bukan selalu pun..hehe..
oh ya..mari sini aku ceritakan tentang jadual peperikasaan aku untuk hari isnin ini..pada hari isnin aku akan menjalani ujian bertulis..iaitu bahasa inggeris...pada pkul 9-10 pg..
selepas itu aku akan menduduki ujian bertulis buat kali kedua iaitu biologi..pada pkul 2.30-3.30 petang..
lepas sahaja subjek biologi itu..beban aku sdah kurang satu..dan liku untuk menyeberangi jambatan itu pun berkurang juga..wah..
tp keesokan hari nya liku aku amat mencabar..penuh duri yang tersembunyi..jikalau aku tidak berhati2..aku akan tergelincir dr landasan keretapi(mcm xde kaitan je dgn jmabatan tu.??..)
tp ape yg penting disini..cabaran itu adalah matematik..amatlah bahaya jikalau tidak berhati-hati..ia akan dijalankan pada pkul 9-10 pg..slepas pada waktu itu beban aku bertmabah lah berkurang..dan aku pun agaklah seronok disitu..
dan hari terakhir ialah kimia..dimana itu adalah saat-saat yang aku nantikan..dimana itu adalah liku yang terakhir akan aku tempuhi..selepas pd pkul 10 pg itu..tamatlah perjalanan ku diatas sebuah jambatan yang aku telah cerita awal-awal tadi..keseronokan merentasi jambatan itu akan ku rasai apabila keluar nya satu jawapan sama ada jawapan itu gembira ataupun sedih..semuanya berserah kepada Allah S.W.T...amin...........

wasalam....
suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura