Sunday, January 30, 2011

contest gambar tak nampak muka paling cool..

hum,, kne tag oleh cik jielah kita..

contest ape yg dia join pon xtau la... mesti tgh bosan gile cek mek molek tuh..
wakkakaka.. dats y la dia join.. hahhhahaha..

td aku tgok kat tuan empunye bdn yg organize contest neh..
jd nye dia kata kat c2.. hanya 200 contestant je.. kat komen dia skang da ade 221 contestant..
jd nye aku juz update ape yg org tag kat aku neh..

*ayt sedih*
*baru je ade gmbr nk letak*

btw, adiah dia xde la pape sgt.. top4 je pon.. hehu.. >_<

ok lah.. pape hal.. kalo ase nk tgok contest tu cenggane rupe nye.. try la tgok blog cik neh..


kalo la aku leh join contest tu.. aku nk je letak gmbar neh..







agk2 blh menang x..?? ngeeeeee~~

hum,, tape la tuh.. da xde rezeki nk join nye...

tu je lah..

kpd cik jielah yg tecik molek tuh..
mekasih ye sbb mengeTAGGEDnye...

len kali jgn segan silu tag ok. heheheheh... i will take your tagging ASAP..!!!

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura