Tuesday, February 1, 2011

tensION..!!!

alahaaaaaaaaaaiii~~

sgt2 tension la kali neh...
kekadang tuh nyesal pon ade gak ambik bnde alah neh..
nk tau x amik mende ape.. SUBJEK BIOLOGY..

nk mati da aku ase...
aku da la minor je.. dia buat aku neh mcm amik major biology..
hey,, tolong laaaa...

nk kne buat standard error la.. error bar la..

menatang error pon aku xtau la.. nek pning da aku neh..

blh plak dia ckp.. dlm BIOSTATISTIK awk blaja la..

hello~~

sy ambik MAJOR STATISTIK ok.. x de nye nk belaja bnde alah neh..
nk buar error2 la.. ape la..
ok ,, mungkin ade.. btw,, lmbt lg kot.. huhuhuhuu... nek pning aku..
dah la data pon cam hampeh je.. aku pon pning laaaaaaaaaaaaa


haizzzzzzzzzzzzzz~~~

tension eden..!!!

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura