Friday, March 11, 2011

pukul 2.06 a.m

salam uols~

adeh.. x tau ngape ri neh jd cenggini.. xtido2 lg neh.
aku pon bengong.. ari neh ade test bio..
sblm peg test bio td dah la ujan.. tp aku x tdo la sbb ade test. stdy la ckit an
sblom peg test tuh.. p mase duk study tu ade la aku ckp pas test tuh aku nk tdo..
bile da ujan2 neh best gak kalo tdo. huhuhu..

balik test tuh aku g dewan besar jap.. ade healthy fair kat sane..
duk usya2 la bnde yg ade kat c2,, best gak.. hehhehehhe.,.

pastu aku balik aku g cafe lak.. mkn.. hum,, td aku mkn laksa penang..
x abes pon mkn.. actually da knyg.. tp daring gak an peg mkn..
buat rugi je 3 inggit tu. x abes po. uhuhu... sedih2. dah ar mmg xde duit da skrg neh..

smpi la bilik tuh... da ar xde org... aku balik aku on9 la jap an.. men2 game..
pas2 mata da ,mula rase ngntuk da.. aku pon tdo je ar kan..
mmg x sedar dri lngsung bila da tdo tuh.. tmbh ngn ujan lak an..
perghhhh.... package kot.. huhuhu...
tido punye tido an.. ampi la kul 00.00 sistem 24jam..
pkul 12 tgh mlm baur bgun beb... dasat gile kot.. huhuhuu...

smpi la skrg aku xleh nk tido2 da.. skrg da kul 2.13.. dlm mase 7 minit aku taip sepnjg neh..
ok2.. itu saje. smbung men FB lak.

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura