Tuesday, March 1, 2011

terasa kesorangan..

assalamualaikum sume..

hum,, lame da x post entry..

kali neh nk menjiwang karat. eh eh.. bkn2..
nk bersedih-sedihan dgn diri..

bersedih sorg diri...

ape la yg disedihkan agk nye..

hum,, cani.. masok sem 2 neh.. ari neh da 1/3/2011...
da 2bln da aku duk UPM neh..
untuk sem2 neh la..
pas2 aku pon agk pelik la.. knpe aku rase mcm xde sape pon nk kwn ngn aku.. kalo kwn pon bkn btol2 kwn.. kwn mase seronok2 je.. mcm kwn ngn aku sbb kesian je..
"kalo x kwn nti xdek kwn"

hum,, sedih kan bila da berkait ngn KAWAN neh.. bila da mcm sume da kurg berckp ngn kite.. lyn x lyn je.. sgt sedih..
skang neh aku terasa diri aku diperbuatkan mcm tu..

da lame aku pk bnde neh.. knpe lepas masok u neh xde sorg pon aku rapat SGT2..
xde sorg pon yg teramat rapat kwn ngn aku.. sume kwn biase2 je.. knpe ea..??
aku neh perngai buruk ke ape..??
ke rase bosan da kwn ngn aku.. aku neh xleh nk gurau2..?? aku neh asik serius je 24jam..??
aku neh cume tau nk kutuk org je..?? aku neh sombong..?? berlagak pndai..??

ape neh..?????

wei,, kok ye xnk kwn jgn ar wat cani.. act cam biase dah la..
aku terasa kot korg wat cam2 kat aku..
aku neh xde perasaan ke..??
aku pon manusia mcm ko gak.. agk2 ar.. p tape lah..
kalo da tu yg korg nk.. korg tahu nk gelak2 je an..
yela.. aku neh xpndai nk wat lawak..
lawak menyakitkan ati org leh ar aku neh an.. tape lah..
ambik jln masing2 la.. aku sorg2 pon tape.. xmati kot..



suka? LIKE la, share skali yep ^_^

4 conteng kat sini:

analog monolog said...

sdey2

zura said...

@analog monolog btol2 sedih ar weh.. huhuhuhuhu.... suem bnde da sorg2.. adeh.. kecian2..

pop said...

sedihnya sebab aku pun pernh rasa apa y dia rasa

pop said...

sabar aku fhm.apa y ko rasa sebab aku pun pernh melalui semua itu.

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura