Sunday, May 29, 2011

backstabber

olla guys.. haa..
skarg neh kul 3.13pm jam lptop aku la.. huhuh..
haa.. aku baru je lepas mkn nasi.. haha.. sakit pert ar plak rase nye.. huhu..
nk _ _ _ _ _ *teeeeeeeeeeettt...

lupakan je dulu yg tuh.. hahha.. back to the topic lah..
hum,, pe kena ngn tajuk ari neh.. backstabber..??
apakah..??
haaa,, konfem korg nk tau kan.. ke xnk tau..? tape lah.. aku ckp gak la..

bnde neh ade la kaitan nye.. bkn stkat aku.. sume org la..
sedih pon ade gak la.. tp tu la kan.. x sangka gak aku jd cani.. p nk wat cane..
da dia pon berani buat..

************************************************

CERITA BERMULA

hum.. aku x tau bnda yg dia buat selama neh.. tp mcm tu la. dia sanggup tipu kitorg.. huhu..
aku pon xde hint knpe dia buat mcm tu..
ke dia nk nmpk perfect depan sume org sdgkan dia pon mcm biase je..
aku sedar benda macam ni pon sebab kawan aku la yg menceritakannya kat aku.
aku pon agak terkejut la jugak dgr semua tu.
mana x nya kan.. kwn sndri kot..

sekarang neh aku n the geng sume x berapa nk pedulikan dia da. haha.
bukan la nak buat jahat ke apa ke kat dia. tp memadai la dengan apa yg dah dia buat kat kitorg. bkn sikit dia menipu kitorg sume. tp bnyk kot.
dia menyusahkan kami semua.
dan dia jugak buat perkara yg tidak adil dalam sistem pemarkahan.
kalau rase nk result molek2 a.k.a result cantik.
usaha la sendiri. jgn la duk menipu sume org semata2 nk kan markah tinggi.

sapa boleh terima. kita pon bukan nya x usaha. orang lain pon berusaha gak. penat gak perah otak nk kan markah yg tinggi. tp kalo da x dapat tu buat la cara x dapat.
aku x dapat markah tinggi pon xde la sampai buat mcm tu sekali..

ini haa.. wa kasi sama lu pepatah..
*sepandai2 tupai melompat, jatuh ke tanah juga*

aduyai.. kau nk sorok mana haaa.. kalo da TUHAN nk tunjuk tu dia tunjuk jugak.
jgn jd talam dua muka la der.. aku pon bkn perfect sgt.. aku pon bkn nye baik sgt.. aku pon bkn nye sempurna sgt.. tp gua xde la nk buat kerja mcm neh..
yg neh melibatkan semua org der.. kasi ingt la sikit der.. ikut suka lu je nk kencing muka semua orang.. der,, anjing pon kencing cari tempat.. ni kan lu der.. lu manusia der.. ade otak. pk la sndri der..

sorry la kau lu bace entri gua.. lu makan dalam.. tp mmg ptot la..
lu pndai2 la betulkan keadaan balik..
kalu lu rase lu nk kwn ramai org.. pndai2 la lu settle kan sume neh.

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura