Thursday, May 26, 2011

FOLLOWER.

olla guys.. hahah.. sape la nk bace blog aku yg da lame x hapdated neh.. siyesly aku mlas nk mmpos update.. tmbah2 skunk neh.. adeeehhh..
mlas kot aku nk on9 neh.. huhuhu... bia kan je lah yg tu tuh..

ney haa, kali neh pekena ngn aku nye tajuk tuh.. hhaha..
xde lah.. kdg2 uh aku nk tergelak plak ase nye.. yela mane x nye.

ckp pasal follower neh.. korg tau2 sndrik la kan..
sape kaki blogger tuh konfem la da tau sal follower neh..
hum,, aku x ksah la pasal berapa bnyk follower ke ape ke an..
cume yg aku plik nye.. cenggane la smpai ade 66 org follower..
aku x promote lngsung pon blog aku neh.. duk diam c2 je lah..
hahaha..

nmpk sgt follower ni nk trick aku suh follow dia balik.. kan ade isu2 mendalah tu,, huhuhu..
watever la.. g pon aku jrang updated blog aku neh.
dah bersawang2 dah blog aku neh..

ok lah.. stop tjuk neh.. wat entry baru jap...

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura