Tuesday, May 18, 2010

........going to de next mission...........

,, sebenar nye rase mlas nk tulis,,
not in a gud mud lorh...
da ade yg spoil da aku nye mud.. gle sengal...

aku xpham le..
mane je aku komen ade je dia..
mslh nye kalo aku komen bdak tuh dia ade lar..
p kalo org len nye xde pon..
saje je..
aih..bosan..bosan..bosan..!!!
im sick of it..
gle sakit ati akuh..!!!!!!

da lari tajok da neh..
back to de topic..
ai neh da rabu an..esok khamis..
lusa lak ai ape..??

FRIDAY *sengal,,ttbe tukar language..
hum,, ai jumaat tu aku intebiu *merosak kan bhs..

aku intebiu medSi...
jd ckgu..
ehe,,moga2 dpt le...
sbb tu je lar satu2 nye arapan akuh..
uhuk3...

stop je lah..
gle tade mud nak tulis..

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura