Thursday, May 20, 2010

.....mlas @ rajin......


assalamualaikum..... *warak nyeeeeeeeeeeeee

hari neh persoalan nye rajin ke mlas...

meh aku ckp...
mesti laaaaaaaaaaaa MALAS..!!!

tp,mlas2 aku pon tulis kat blog neh an.. ahahah... tau knpe..
sbb keboringan tahap siput sedut..

weeeeeeee~~~
nk ckp pasal ape ea..
haaa,, aku tau.. aku tau...

aku kan,,ade knl sorg bdak manje..*manje gleeeeeeeeeee
hahahha..



hum,, name tu taleh ar bg tau lak an,,sbb tu rahsia aku lar plak..
hehhehehe,,,

kemanjaan dia tuh nmpk comel lak..
laki ke pompn..????*pk jgn xpk
hum,, p aku xksah pon bdak tuh manje ngn aku.. muahaha...

ok2.. meh aku bg tau...
bdak tuh mesti laaaaaaa pompn an...
kekekekke,,, *yeke??
bnyk soal lar ko hati... btol lar aku ckp tuh...
pompn...

PEREMPUAN..!!!!

ok.. dats ol..
hhehehe,,

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura