Thursday, May 13, 2010

pergghhhh,,,

.............1991...!!!!!!!!

tahun aku dilahirkan neh.... muahahaha...
aku ase beruntung je dpt lahir thun neh...
sbb...

ade bnyk sbb,, aku state a few je lar ea...

FIRST..~~~~
sbb aku dpt knl ngn mmber2 aku skarg...

mcm,,,,, ana,,wa,,nana,,pooh,,payeh,,jiji,,pijo,,
sape agy ea...hum,, bg sape2 yg x disebut tuh maaf lar ea... bkn lupe....
tp saje je...nk jimat space *lupe sebenarnyeeee........
ape2 hal aku mmg syg kwn2 aku sume... weeee~~~

sayang korang..!!!


SECOND..~~~~
hum,,ape ea.. ade agy neh... haaa... rumet2 aku yg aku knl kat KOLEJ MATRIKULASI PAHANG
singkatkan nye KMPh... weeee~~

dua buah bilik yg agk sengal...
iaitu :~
c2-t3-09 & c2-t3-10..
ssh nk cari dua bilik neh... means org nye lar.. bilik tuh sng je nk cari..
peg je KMPh blok c2 nek ting 3.. jumpe lar.. muahahaaa..
pape pon.. aku xkan lupekan KEMBAR aku...
iaitu :~ ZAHIDAH....
aku xkan lupekan ko z.. uhuk3...
pape hal kontek aku loh...


mlas da aku nk tulis... smpi cneh dah ar.. sdih plak..
menjadi pilu coretan aku neh.. uhuk3..

THE END~~

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura