Monday, November 29, 2010

bocor.. workshop2..!!!

hallu2...

hye gurl2 n boy2..
heheheheeheh.. happy nye nmpk..
ape yg nk dismpikan neh..??

knpe ngn tajuk atas tuh..?

ok kejadian nye mcm neh..
ari neh aku nk peg kbmall untuk kali ke2..

buat ape..??
aku peg tukar cd game yg aku bli dimana x leh nk install.
jd aku nk tukar yg len... maka nye terjadilah aku ke kbmall..

otw nk g kbmall tu.. hari ney (isnin) cuaca ok la..
x ujan sgt pon.. gerimis saje..
jd xde mslh la nk g jejalan..
aku pon peg le ambik kwn aku dulu.. (farhana)
lepas g pick up dia. aku pon menuju ke kbmall..
dlm perjalanan kami dua borak2..
lalu kami ikut le jln bwh..

bwk punye bwk motor tu..
ttbe aku rase plik..
knpe motor aku bergoyang semacam je neh..
motor nk menari ke.. smpi kan aku pon bergoyang skali..
tp aku buat xtau dulu.. mane la tau motor tu nk men2 ngn tuan dia neh.

smpi satu tahap tu aku ase goyangan tu mkn lentok.. eh2..
awat plik sgt neh.. *dlm hati aku*
aku pon tgok tayar depan.. elok jeeee... *dlm otak aku plak*
selepas tu goyangan tu masih lg terasa..
lalu aku pon perlahan kan kenderaan bertayar dua.. *ayt skema ckit*
aku tgok tayar belakang.. dengan pantas dan tuntas nye aku berkata...
"patut la bergoyang je dr td.. tayar bocor rupenye.. SHIT..!!! "
itulah ayt aku.. tp tade la rupe g2.. len la ckit.. ubh2..

pastu aku pon peg le duk kat wakaf.. untuk berteduh.. tkot2 ujan..
pdahal nk berteduh dr panas matahari..

lepas tu aku bertenang pk jap cane..aku pon suh kwn aku call kwn laki aku.
mane la tau dia dpt tolong.. last2 sume x berjaya dihubungi..
sehinggalah aku terpkse call mamat neh.. yg mane mmg aku xnk call.. sbb malu..
muka time tu :"> *ala2 blushing g2..
hahhahha..
call la tnpe malu.. suare cover2 ckit.. tny la dia workshop dekat yg mane,,
dia xtau.. dia tau yg jauh je..
usaha punye usaha..
last2 aku pon ase nk peg stesen minyak PETRONAS.. mane la tau kot2 ade no tepon pomen motor..
padahal kakak aku yg suh.. haha..
on the way nk g tmpt tu.. aku pon bwk la slow2.. dengan goyang2 nye skali..
abes sume yg lalu kat jln uh pndg aku..
aku FAMOUS seketika.. bangga la ckit.. hehe..

x lame tu aku tgok ade kedai motor kat depan.. try usya ckit.. tgok2.. upe nye workshop.. wat penat je aku call org len.. hahha..
last2 aku farhana dtg kat workshop tu yg mane xjauh pon dr tmpt aku duk berteduh tu..
hahahha..
punye la sengal..

nk peg kbmall yg mane ambik mase 15minit je.. ttbe ambik mase 1jam untuk smpi..
gara2 bocor dan mencari workshop..

p/s : kpd bdk2 yg blaja pasal mekanikal.. bkk la workshop bnyk2.. supaya sng nti org2 yg perlukan pertolongan mcm yg berlaku kat aku td..
wlaupon org kaya,, kete rosak dorg antar workshop gak..
jd.. BEWARE..!!!
hargai mereka.. :)



suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura