Sunday, November 28, 2010

JALAN - JALAN...

ok2.. memandang kan hari ney ujan x brape nk lebat sgt..
lepas tu motor lak ade kat umah..
jd nye.. ape lg.. kuar le jejalan~

heheheheh..
sena nye aku xkan kuar gak kalo xde keje..
sbb bkn mood untuk kuar skunk neh.. dgn pulus nye tade.
oh ye..

aku kuar tu pon sbb akak aku suh g byr bil TEPON umah..
jd nye terpksa la peg..
da alang2 kuar tuh pe lg.. singgah le KBMALL yg tersergam kat tgh2 bndr uh..

da peg KBMALL uh.. aku pon peg le kdai baiki tepon..
s...

mlas le nk tulis.. smbung esok leh..
mood ilang da..
sbb kaki lenguh..

*pe kaitan kaki lenguh dgn nk cite bnde alah neh..??
skunk eh ape yg digunakan untuk menaip..??
wakakkaka..

k cau luh..

tgu je lah smbungan cite neh di entri yg next~

k daa

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura