Tuesday, November 30, 2010

RM 2500~


assalamualaikum~

heheheh, sopan g2..
ok2.. ari neh nk ckp pasal ape..??
berkenaan tjuk kat atas tu.. knpe dgn nilai tu.??
2500..!!!

bnyk kan..???

sena nye smlm aku g ambik cek yg bernilai RM2500
tp,, blom lg cash kan..

ape aku nk buat dgn duit tu.?
sebelom neh aku dpt duit PTPTPU RM3500
aku cdg nk bli motor..

pastu sbb aku baru je lg kat c2.. maka abes la duit aku tu dgn byr yuran..
n shoping2 x tentu hala.. bli henset le.. jam le.. bju le.. sume bnde aku borong..
so,, 3500 abes cam2 je.. sedih2..

so, skunk neh aku da nekad lame da yg 2500 aku dpt uh aku nk bli motor..
x kire wlau ape care skali pon..
sbb motor la yg aku perlukan skunk neh.. huhu..
motor akn memudah kan aku peg mane2 je..

so,, motor ape yg aku nk bli neh..??
jom2..
aku list kan motor yg aku nk bli..n kpd sesapa yg bace entri neh.
tolong la suggest yang mane lg sesuai ngn aku ea..


-waves 125z


-lagenda 110z



- 135 lc


- ego s

ok2..
tu gmbar2 yg aku upload kan untuk korg suggest kan yg mane lg ok ngn aku..
x termasuk features ngn specificiation motor2 tu..mlas nk tulis da..
nti korg komen la ea..
hehehehhe..
really2 need your opinion..




suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura