Wednesday, February 16, 2011

CONTEST PIC hitam putih PALING COOL !

hum,, mekasih kpd jielah yg x segan2 nk tagged aku lam apa jua contest yg ko sertai.. hahahah...
ko sgt berminat.. huhuhuhu....

mcm mana la dibuat nya contest neh,.. x tercapai akal lg nk buat.. jd nye mmpu join je dulu..

huhuhu...
tgok la dulu syarat2 dia nk ea..



1.okay macam biasa korang kena jadi follower blog ni

2.letakkan banner contest ni kat sidebar sepanjang contest berjalan & link kan ke blog ni

3.buat entry pasal contest ni dan berikan idea hadiah apa yang korang nak kalau korang menang rm100? ?*ayat yang simple je tau!*

contoh : kalau saya menang , saya nak shawl banyak-banyak !

4.tag 5 kawan-kawan yang korang rasa mesti dia nak join !

5.tarikh tutup penyertaan : 1 mac 2011


HUM,, UNTUK CONTEST NEH.. MAKA NYE AKU NK LETAK LA GMBR NEH..





gmbar neh mengingat kan aku zaman MATRIKULASI..

time neh aku bergambar ngn CIKGU MATHEMATICS yg paling best kat KMPh.

sesapa bdak KMPh yg x knl cikgu neh mmg silap..
wlaupon dia garang.. tp garang dia tu ade tujuan nye..
oh .... cikgu.. rindu yg amat la.. huhuhu..

BACK TO THE CONTEST:

"kalau aku dpt RM100 neh, aku nk belanja kwn2 aku kat lam gmbar td"

5 people tagged by me here:

-luqman
-wani
-iera
-aisha
-a'asry

*****************************************

sekian~


suka? LIKE la, share skali yep ^_^

2 conteng kat sini:

Rumah Jahit Aqxa said...

assalamu alaikum salam from indonesia with frienship..visit my blog and don 4get 2 fol..its amazing your blog..bagaimana caranya buat tab yang berkelip kaya blog yang comel ini..ajari aku ya

siti fatimah said...

salam..hye ! terima kasih sebab join contest tau !
good luck ya :)

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura