Wednesday, October 24, 2012

Sehari sblom berhari raya.

Aduhai. Sayunya hati. Mengenangkan org2 di kmpung halaman.. kwn2 sume da balik rumah diorg.. aku masih berada di perantauan.. perghhhhh.... kesedihan melanda.. da berapa kai x menyambut hari raya aidilahda bersama keluarga.. asyik kat perantauan  jee.. al maklum la.. nk balik pon xckup duit nk tambang bas. Huk3.. jd,, sabar je lah dengan sume neh.. org len cbuk buat kuih.. aku cbuk peg kelas.. haha. What a sad moment that i have. Ni baru shari sblom raya. Kalo esok nye.?? Mcm mane la agk nye ea. Dgn dgr takbir dr jauh nye.
Sayu gile koooottttt.. huk3..s sedih nye... menitis air mata.. tp apakan daya. Terima je la dgn ape ade nye. Aku hanypy bersabar dgn apa yg terjd kpd aku. Aku redha. Aku pasrah. Aku x kan pernah mengeluh dengan ape yg aku lakukan.


suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura