Tuesday, October 30, 2012

Tangkap katak.!!!

Assalamualaikum uolls.. huhu.. slmt pg la semua.. bg yg xde klas tu best kan. Tdo je. Aku yg ade klas ni la tension. Tp x ksah la. Da biase da pon. Huhu..

Knpe dgn tangkap katak tuh ek.? Haa,, mcm ni cerita nye.. aku peg tgkap bkn la sesaja aku je
Berani sgt la aku nk peg tgkap kan. Haha. Sbnarnye untuk sbhek minor aku. Bio.. aish.. kdg2 2 tension la jgk. Tp nk bUat cam mane.. da name pon sbjek pasal haiwan. Terpksa la redag jgk mlm2 kan.. aku main suluh je smlm. X tgkap pon. Sbnarnye dlm hati no jgk la tgkap nye.. tp nk buat cam mane cari pnye cari satu pon x jumpa.. punye la besar padang tuh.. blh plak la x jumpe. Org len je yg jumpe. Aish..... tp xpe lah. Da x jumpe nk buat cam mane.. nasib baik dlm kump. Kalo sorg2 mmpus aku. Haha.. kalo xdpt mmg bli la kat kdai mancing uh.. haha.. hum.. btw dpt la pnglaman peg tgkap katak.. wlaupon x tgkap kan. Huhu.. ok la dlu.. bk kne ciap2 peg klas plak. Huhu.. sblom ciap2 dan g uh update blog.. biase la. Bkn sng nk update blog.. kalo ari2 update mcm x syok je. Jd aku tgu la ade something interesting baru aku updatekan
Huhu.. baru la blg name nye tuh.. kan2.. haha.. xpe lam definisi masing2.. ok lahmm have a nice day uolss.. daa.. assalamualaikum..


suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura