Monday, April 8, 2013

Alhamdulillah

Special Thanks To KWSP.


why..?? jom,, meh nk habaq mai.. hahhaha..

hari ni dah 8April.. makanya dengan tarikh hari ini... aku meng"update"kan blog aku dengan ucapan terima kasih dan bersyukur kehadrat ilahi.. sebab bagi peluang dekat aku untuk menjalani latihan industri di
KUMPULAN WANG SIMPANAN PEKERJA (KWSP)...

alhamdulillah,, jawapan yang aku nanti2 kan.. sangat lah susah nk dapatkan satu jawapan ni.. ish..!! tension btol aku menunggu.. tp akhir nya..!!! fuhhh,,, amin amin amin..............

untuk permulaan, aku dah mintak untuk buat latihan industri kat putrajaya.. jabatan perangkaan.. yg tuh pon leceh gak.. ssh gile nk dpt tmpt.. yg tu pon aku tgu hmpir 2 bulan.. last2 aku apply kat kwsp.. haaa,, yg neh pon satu hal.. kalo x clap aku.. aku antar hujung bulan 2.. skang dah masuk bulan 4.. dah sbulan lbih aku tgu.. ish... tp seriously, yg neh aku berhabis kdt bnyk kot.. col col col col col col.. aku ase da nek jemu da dorg tuh.. hahhaha... sape suh bg feedback lmbt sgt.. mmg aku col la.. tp alhamdulillah la.. akhir nye.. fuh..!! dpt jgk..

and aku start buat li pada.

Start  : 24 JUNE 2013
End   : 16 AUGUST 2013

mksd nye aku puasa kat cneh la.. oh, lupa nk ckp.. aku buat kat cwngan pudu.. KL... huhuhu....
nmpk nye mmg x balik kg la aku sem neh.. balik pon raya je lah.. huhuhu.. xpe la.. sabo je la.. harap2 xde bnyk rintangan sgt la.. huk3.. semoga berkat bulan ramadhan hadir pada saat aku buat latihan industri..

n untuk tmbhan lg.. aku dapat ELAUN....!!!!!

jgn jealous ea u'olls.. hahaha...

tu je la.. doakan kejayaan aku untuk semester ni yek.. ^_^

x0x0.. zura.. =)


suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura