Thursday, December 10, 2009

huhu..esok pre test bio......

salam~
esok ade test bio...
ptg esok,,lpas test ade ceramah bio lak..huhuhu...
ntah ape pom xtwu lah..huhu...
p esok yg pasti mmg lame ar..
huhuhu....esok da ri jummat ye...
aku ade lam 3mgu jew agy nk ups..pastu blik cuti mid sem..
2mgu cuti...
lpas 2 mgu tu dtg blik cneh..
pastu smbung kuliah ngn kelas cam biase...
n then last skali PSPM II....ape lar nsib aku untok seterusnye eyh..
huhuhuhu....
oh ye....
lupakan yg tu dulu..nk gtwu sal ape eyh...
hm,,td ade discussion twu...
ngn bdak klas aku...agk best lar wat discussion can2..
byg aje lah dlm mase baper jam td eyh bwt discussion abes ler 3 bab..
best kan..sem neh mmg kena bwt can2 lar..sbb mmg bnyk yg nk kena ingt...
tmbh2 mathe..mathe tok sem neh mmg bnyk n mengelirukan..bio n kimia lak bnyk menghafal..huhuhu....
bio da mmg kena hafal..xpew lar yg tu...huhuhu....
xpew lah..
pasti aku dpt lakukan nyer...
InsyaAllah...
moga2 dpt ape yg diimpikan..huhuhu....
ok lah dlu...
da kol 1 lbih da neh..
nantok da..huhu...
nk tido lu lah....
daa....
wasalam~
suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura