Wednesday, December 9, 2009

kelmarin test mathe...smlm bio lab....

salam~
ney nk citew sal kelmarin ngn semalam..
pada suatu hari,,,bersamaan 7 disember 2009..
pd pkol 8.30 malam aku ade test mathe...hehe...selama sejam aku menjalani test mathe...soalan nyer merangkumi 3 soalan ye..satu berkaitan ellipse...dua berkaitan dengan hyperbola..dan akhir sekali berkaitan dengan trigo...finding of R.....
hehehe....sonok glew buat....hehe...p mrkh xlh penuh pom..haha...ye ye jew aku neh...
p mmg best ar..cg Ainul dow jage lctrer aku..hehehe....

oh ye..berkaitan sal mathe...
aku hairan jgk..ramai yg kte cg Ainul garang..ish3...xptot lar dorg neh..xlh nilai org dr luaran..xpom mungkin cg Ainul garang tuh ade sbb nyer kan...
ish3...pk le dlm2 ye..hehe...
cg Ainul cg tuto aku tuh...best glew dow....
p kdang2 mendebarkan..hehehehe...biase lar..krang xlh jawab soklan dihalau aku kuar dr kelas..ngis x berlagu lar aku..p alhamdulillah xlg lar stkt neh..hehehe....ape2 pom mmg best dpt cg Ainul...time kasih cikgu...

ok dah...
sambung sal smlm lak..haaaa,,smlm aku ade lab bio..kul wape eyh...
hm,,kol 2-4...biase lar praktikal...mmg 2 jam..report x bwt agy..esok da nk kena antar da...
p mmg best praktikal smlm...test darah sndiri ar...aku inject jari aku sndiri dow....hehehehe...xase pape pom sbnr nyer..hahaha...
aku test drah aku kat lab smlm ngn aku test darah aku kar hospital adalah same result nyer..
bermkna aku mmg drah O... universal donour g2 lorh..hehehe...p yg aku xlh caye ialah Rhesus aku...aku test kat lab smlm Rhesus negative ar..kat hospital tu Rhesus positive...so,,aku nk percaya yg kat hospital nyer..haha....

ape agy nk tulis ney...
haaa,,,ade2...jumaat ney tesr bio lak..hehe..bab 1-3...
hm,,bnyk test kan..?????
can2 lar idup aku sehari-hari...
test,,quiz,,test,,quiz...
x lame lg da nk abes da mtrik neh...
saat kesedihan yg terasa dikalangan bdak2 mtrik..huhuhu...
aku pasti merindui bdak2 mtrik yg aku kenali dan yg mengenali aku..huhuhuhu....
eh2..xmo tulis agy lah sal neh..lmbt agy..bln 4 toin dpn bwu abes..huhuhu...stkat ney dlu lah..
adiossa...

wasalam....~~~~~~~
suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura