Tuesday, December 15, 2009

masa mecemburui aku...

salam,,,
terasa nk post entri bru jew..huhu..sbb da boring sgt...
oh ye,, mase da suntuk skunk neh...
UPS is around the corner...
aku xtwu duk kat mane skang neh..
huhuhu..agak mendebarkan lar jgk nk exam neh..huhuhu...
aku pom xtwu lah knape...risau pom ade jgk..p aku slumber glew..
hm,,25 aibln neh aku nk blik umh abg aku lak..exam da dkt da pdahal..huhu...
mcm2 lar aku neh..bnyk songeh lak ase..huhu..
mcm mane aku nk buat ney eyh..
mathe msok 4 bab lam ups..kimia xtwu ar..myb 4 gak kot..huhu...
cane aku nk bwt skang ney ea..
bnyk halangan gak kdang tuh..nak bwt tu lar..nk bwt ney lar..huhu...

agk2 sempat cover ke x aku pom xtwu le..huhuhu....
agak membimbangkan lar..huhuhu...
skang ney bnda yg aku xpham ckeyt tu sbjek mathe lar..tmbh2 bab 2 yg differentiate n integration tuh..huhuhu...
cane ea..bwt bnyk latihan lar..n bio lak kena rjin bce bku ar..huhuhu...ney pom aku tgh buang mase neh..huhu...xpew lah..ckeyt2 jew lah aku tulis..nk peg bwt keje len lak..bnyk agy keje.report kimia pom xbwt lagi neh..huhu..
ok2...aku chow dlu...
wasalam~
suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura