Friday, December 11, 2009

test bio complete.......

salam~
nk bercerita pasal test td lah...
td ade test kol 2.15-3.15...
selama sejam aku berpanas punggung dalam tu..hahaha...
dah le aircond xjd...panas tahap cipan...
ish3,,xelok2..pnas tahap cicak lah..hihihi...
hm,,td soalan mengandungi 4soalan...
soalan pertama n kedua bab1,,soalan ke3 bab 2 n keempat plak bab3...
lepas pre test td,,ade ceramah bio lak...madam Tor yg bg ceramah..
agak best le...huhu...at least dpt ar jgk teknik nk score A in bio..huhuhu....

ai neh da 11 disember 2009 ye,,
agak menghampiri bulan 1 ye...bulan 1 ton 2010 da nk exam..UPS II lak..huhuhu....
arap2 yg ney dpt score ar lak...dpt 3 n above pom da ok da..huhu...
sem II ney agak ssh le..p InsyaAllah,,aku akn usaha stkt yg aku mmpu..huhuhu...
doakan lah aku ea....huhuhu...lupakan hal tu..UPS II ney 4 januari 2010..so aku ade dlm 3 mgu jew lag nk study untok 3 subjek..
subjek bio aku kena cover 5 bab...bab yg ke4 tu agak ssh le..hehehe..amat memeningkan ler...
n untok subjek mathe lak..aku kena cover 4 bab...
dah ar bab 2 tu bnyk..trigo lak tuh..bab yg agk ssh le...
huhuuhu...
yg kimia lak..aku ase kena cover 4 bab jugak kot..
skang ney aku ngah blaja bab 4..huhu..agak bnyk le yg kena hafal..termasok le formula kat bab 3..huhuhu..pening2...

mane nak hafal formula mathe lagi...
mane nak hafal yg kimia lagi....
mane nak hafal bio lagi...
kesimpulan yg blh dibuat disini..semII ney bnyk hafalan..jd kena lar bnyk2 membaca..
aku ney dah le xminat bace bku..suh bce lak..huhu..p xpew lah..demi mase depna ku n nak blas jasa MAK KESAYANGAN AKU...hehehe,,,,
"ADIK SAYANG MAMA"

wasalam............
suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura