Friday, November 27, 2009

aku kesakitan ati..!!

punyer lar dasyat kwn aku...
ntah pape dorang tu..datang umah aku..
tanya aku da ok da..
aku bukak jew pintu terus dorang start motor balik..
perlu ke buat macam tu..???
kalo xikhlas nk dtg tu bek xyah dtg..wat abes minyak motor jew..
tu keje membazir jew..kalo xnk kwn ngn aku tu ckp jew..
dtg umah aku..pgl aku..p xcakap pape pom..
sepatah perkataan pom x keluar dr mulut dorg..leyh byg x...???
kok ye pom..jgn lar macam tu..dah lar jrang dpt jumpe..buat macam tu lak..
x ase sakit ati ke..???
kalo lar korang duk tempat aku ney..
ape yg korang rase...????
dsyt beb...
aku kalo ngn mmber mmg salu cani..
salu aku jew yg kena mengalah...
ape2 pom aku yg sedih..x adil ar kalo macam ney...
xkan asyik aku jew yg kena..siot btol....
xnk dtg umah buat ar cara xnk dtg...
xperlu buat can2...
buat owg sakit ati jew..nasib kwn..kalo x ntah lar....
aku ney pantang.....

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura