Sunday, November 29, 2009

da smpi kolej da pom...

salam~
ai neh bersamaan 29 nonember iaitu hari raye ke3...
huhu..hari raye ke3 da msok kolej da..ish3..
tp,,nk wat cane..sabor jew lar...
agypom ney da last sem da duk mtrik neh..bulan 4 thun depan da kuar da pom..
yay yay...
hehehhe....
ase x sbar lak nk abes cpt2...p im gonna miss my frenz here..huhu....
apekan daya..cani lar lumrah hidup..ade pertemuan dan ade perpisahan...
hehehe....
best glew mase on the way blik kolej td..
aku duk tmpt duduk yg blakang skali lam bas..mmg cam nek kuda ar aku lam bas td..nk tdo pom x senang..hahaha....
xpew lah..
asal aku smpy ngn selamat jew..hehehe....
keje bnyk agi xsiap neh..aku cam biase ar kalo da blik umah tu..bkn nyer wat keje pom..huhuhu...
keje kolej kene ar wat kat kolej..hahaha....
esok ade pe eyh...
yg penting agama aku da abes search da...tgl assigment bio jew agy blom..hehehe...
p dpt ciapkan kot...
ney sume sbb ade owg yg tlong..
hehehe...time kasih kpd Si Penolong tu eyh..hehehe...
kalo kamu bce blog ney..sy hargai pertolongan kamu itu...hehehe....
n kalo ade pape InsyaAllah sy mintak tlong kamu lagi..heheheh....
maaf sbb suka menyusahkan awk..hehehe...
oh ye..jam telah menunjukkan pkol 7.30..aku smyg blom agy neh..
ok lar..ape2 pom aku peg smyag dlu eyh..hehehe....
selamat membaca...
maaf lar kalo pnjg sgt..
alnag2 da tulis tu bek tulis pnjg2 kan..
agy pom bkn salu pom..
hehehe....
ok...daaa~....
wasalam~~

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura