Friday, November 27, 2009

mase depan.....................???



salam~...

aku merenung jauh nasib kehidupan ku..

aku memikirkan mase depan ku...

bagaimanalah agk nya masa depan ku..???

ape yg bkal aku tempuhi sepanjang idup aku neh..

ape yg aku tahu sekarang aku harus balas jasa mak aku...

sekarang ney aku rasa aku x pernah buat ape2 yg besar kpd mak aku..

masa sekarang da makin suntuk..

adakah sempat untuk aku jalankan tugas aku sebagai seorang anak..??

adakah sempat untuk aku membalas jasa perngorbanan mak aku selama ney..??


dan kerana itulah aku selalu berdoa semoga ALLAH panjang kan umur ibu aku...

berikanlah peluang kepada aku untuk membalas jasa mak aku..

aku rasa sangat bersalah kalo aku xsempat nk buat ape2 kat mak aku...

aku anak bongsu dalam keluarga aku..satu2 harapan mak aku hanyalah aku..

hanya aku sorang saje lah yg belum membalas jasa mak aku..

ape yang aku dpt tengok..mak aku bekerja kuat demi untuk bagi duit belanja kat aku..

yaAllah...

sungguh mulia nya pengorbanan ibu aku...

dapatkan aku melakukan perkara yang sama terhadap ibu aku..??

dapatkah aku jaga ibu aku seperti mana ibu aku menjaga aku masa kecik2 dulu..??

ya Allah....

aku mohon kepada-Mu...

berikanlah aku kekuatan untuk menempuh hidup yang penuh cabaran ini..

jangan biar kan kau lupa daratan yaAllah...

bimbing lah aku ke jalan yg lurus...


aku rase smpai sini saje coretan aku...

kepada sape2 yg bace renung2kan lah...

semoga ia dpt dijadikan kesedaran kepada sesapa yg da lupe

akan tanggungjawab masing2 sebagai seorang ank...................


wasalam~


suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura