Thursday, November 26, 2009

gembira dan duka...

yes,,akhir nyer blog aku dpt dihiaskan dgn bunyi2 yg sgh mengasyik kan....
dan background tu pom aku suka jgk
..hehe...lawa x..??
cam msok jew ngn lagu yang aku masok kan tuh..
..hehehe...
oh ye..aku ase cam boring je ri ney.
raya cam xraye jew..haha..
mmber2 xde dtg umah pom..
haizz,,xpew lah..sabar jew lar..nk bwt cane..huhuhu...
rumah aku sunyi je skrg ney..
sbb abang aku xbalik pom..dan kakak aku lak pegi beraya umah mak mertua dia
..so,,tinggal lah aku ngn mak aku je..
nsib ade spupu aku kat blakang umah..
kalo x..sunyi agy lar nmpk gaya nyer..
aku nk peg umah mmber pom xde kenderaan..
sbb motor osak lar..road tax lak akak aku bwak..
aih,,boring tol..nk arapkan bdak ney dtg umah..hm......
ape2 jew lah...
n ape2 pom..aku still gembira ngn blog aku neh
..hehehe..
..dlm gembira ade duka..
..dlm duka ade gembira..
..hehe...adilkan...perasaan yang sama rata..
..hehe..

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura