Sunday, November 22, 2009

hujan kebelakangan ney...sejukk......

salam~...
mlm neh ase nk tulis blog je..dsa lame da x msok..jrang2 skali jew msok..ai neh aku waqt pe je ye..yg paty aku xstudy pom..huhuhu...ai neh aku outing..mentang2 lar duit elaun da msok..p x abes bnyk pom..hehe...alhamdulillah...skang neh aku da nk jimat da..mlas da boros2 neh..huhuhu..krang ssh lak nnti..cam sem lepas aku boros glew...tah ke mana tah peg mlayang duit aku tuh..bli pe pom aku xtwu..huhuhu....

haih,,result da nk dekat da neh...cane lar agk nyer...huhu...aku hanya mmpu berserah kpd Yang Maha Esa...hanya Dia yg menentukan segala2 nya..aku hanya mmpu berdoa dan bertawakal jew..huhuhu....aku hanya lah seorang hamba yang lemah...tidak mmpu melakukan ape2 melainkan berserah kpd-Nya...

kpd mak aku lak...
aku xtwu nk ckp pe..aku sbnrnyer xlh sentuh hal neh...kalo ckp jew sal mak aku ase nk nagis je twu..dy bnyk korban tok aku,,p aku...?????
Astagfirullahalazim....
punye lar besar dosa aku ngn mak aku..huhuhu...aku arap dpt lah aku bls jasa ibu aku...wlaupom x seberapa n x setanding dgn ape yg tlh dia korbankan untok aku....

n kpd kengkwn lak...
aku doakan kejayaan kite semua..moga kite sume berjaya dgn kerjaya msing2..dan smoga kita berbhagia dgn ape yg kite dpt....

berbalik kpd yg asal..hihihi...kat cneh ujan 2-3 ari blakang neh...
biase lar kalo da musin dy tuh..hehe...hujan neh bwt kan aku ase mlas nk blajo je..hehehe....biase lar..kalo da sejuk tuh ase nk selimutkan diri jew..pastu tdo..hehe....ape lar nk jadi..hahaha...moga cpt2 lar musin neh berlalu..leyh ar aku study ckeyt..p kalo x...mmg jwpn dy jrang ar aku study..

haizz,,dah ler..penat ar nk taip pnjg2...mata pom da start ngntok da..aku tdo dlu...hehe..chow sin chiiiiii..............
salam~
suka? LIKE la, share skali yep ^_^

3 conteng kat sini:

eUkArYoTe_9872 said...

testing2...
hm,,sape lar gak nyer nk koem neh..huhu...
=(

MohdHakim said...

ni ade ni.. :)

zura said...

ye lar...
huhu...tu pom nsib bek sy suh tgok..kalo x jgn arap ade komen..huhu

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura