Monday, July 19, 2010

jatuh demam

setelah kepenatan... setelah tidur x menentu mase... setelah berada dlm suasana yg x tetap..
sekejap sejuk..sekejap panas.. aku telah pon jatuh demam..
sedih x..??
aku sendiri tengok muka aku pon sedih tau..layu je muka aku neh..
da x bermaya da muka aku neh..

MTB da abes da.
jd nye kurg da keje aku satu hal.
ape yg aku tau skrg nk cepat sembuh..sembuh.. dan sembuh.. huhuhu..
aku nk ke kelas.... esok dah le kalkulus.. ah tidaaaaaaaaakk...!!!
aku sudah ketinggalan gara2 kedemaman ini.. haish..!!!

tp ape blh buat.. nk xnk.. terpksa la blaja ngn kwn jap lg.. uhuhuhu... baik je sembuh aku nk wat latihan da... huhuhuhu... da lame otak aku xberjalan.. aku ase mcm blank je..
aku ase mcm x sedia je nk dtg cneh n blaja.

azan telah berkumandang.menandakan masuk nye waktu mghrib bg wilayah UPM serdang.
sama2 lah kite menunaikan solat.

eh,,jap.. aku blom abes ckp aku demam neh..
meh aku senaraikan
-batuk-
-selsema-
-sakit tekak-
-sakit badan-
mc dpt 2 hari SHJ..
knpe la xbg 3hari..kan3... alahai ank neyyyyyyy...
wakakkakkak...
jom,, cau lu... smyg2..!!!

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

2 conteng kat sini:

amira said...

cemane nie zura~ baru bape hari masok dh demam2. haih~

zura said...

weh,,, aku bnyk sibuk laaa.... aku ngn MTB aku tuh la.. uhuhhuhu... salu tido x tntu mase.. huhuhuhuhu...

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura