Thursday, July 29, 2010

PENAT+SEDIH+BLUR=???

salam kpd sume reader aku yg xbrape nk read cite aku.. huhuhu..

jom luahkan perasaan skali lagi..
ok,, mcm neh cerita dia.
Q : hari nie berapa ari bulan????
A : hari nie 29/07/2010

Q : kenapa dengan tarikh itu?
A : hari paling tension dlm bnyk2 hari yg dah dilalui

Q : kenapa hari tension?
A : bnyk tnya la ko neh.. dengar je la aku nk cite neh.. aku x cite pape lg ko da bnyk tny..

cite dia mcm ney.
hari nie aku bgon pkul 8. jap aku nk besar kan..
BANGUN PUKUL 8..8..8
kelas kul 11.. sepatut aku bgun kul 10.15..
tp yg pasti 100% hari ney adalah..

AKU PONTENG SUME KELAS...!!!!

ney sume gara2 PTPTN...!!!
sedih kan.. hum,, apakan daya.. duit punye pasal..
terpksa la berkorban bnyk bnda..
yg tuh hari neh..
aku peg2 kat KOLEJ TUN PERAK(KTP)..
perghh,, ramai gile... ok, aku masok ngn muka hepi. sbb dalam hati pk... ok,, ptptn aku bakal settle..
tp apekan daya.. nk dijadikan cerita n nak suh aku gile nk mmpos tension..
NOMBOR GILIRAN lak abes....
jd nak ke xnk ke.. terpksa la peg esok...
tension gile kot..
tu baru pasal ptptn.. bnyk lg bnda.. huhuhu...
esok mmg aku berada di depan pintu pagar KTP tuh kul 8.30pagi
tgok la nnti.. huhuhuhu.. aku yg 1st...
sengal gile...
dah le mlm neh nk kne ciapkan 2 BANNER...!!!
mmg kemas..kacak..nsem..cantik..comel..kiut..sume2 yg bagus lah..
hebat2..aku mmg membizikan diri aku sendiri..
ok..

SEKIAN TERIMA KASIH~~~

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

1 conteng kat sini:

alibi said...

weh2..aku bru sdar ko tuka blog ko..berwjh baru..wooooooooooooo

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura