Tuesday, July 13, 2010

MTB *** Malam Tunas Budaya***

assalamualaikum..

disini ingin sy menceritakan ttg tajuk diatas.
apakah yg dimaksudkan dengan MTB itu..??
apakah Malam Tunas Budaya.?

ok, jom bace ini......


jeng..jeng..jeng...!!!

sena nye MTB neh mcm mlm kebudayaan ar jgk.
tp neh pertndingan antra kolej2 yg berda di UPM neh..

kolej sy iaitu KOLEJ 15..
akan bergabung dengan KOLEJ 14

dengan gabungan dua kolej ini kami semua telah mencapai kate sepakat..
*xleh blah..ayt bapok skema,,change mode

ok,, name kumpulan ktorg adelah

ONE 4 FIFTEEN...!!!

amacam..?? santik ke santuk..???

of course laaaaaaaa santikkkkkkkkk...!!!
hehehhe.. nati aku ciapkan banner ngn bunting aku upload kan ea..
oh ye.. aku under PUBLISITI...
heheh..
ape itu publisiti.??

publisiti adelah mencapub...

wakakkaka,, xde lah.. sy neh bdk baik ape.. mane ade suke mencapub..
publisiti neh mcm mempromote kan kolej kitorg.. bg org sokong g2.. hehehe...
ok x..?? ok x..??

OK LAAAAAAAAAAAAA...

haa,, kat MTB la aku knl ramai org..
aku statekan yg aku knl ea..

kolej 15 : q,hanis,fiza,irah, ____ , yg tmpt kosong tuh aku x ingt name dia..
yg tu perempuan..

ney part lelaki lak..
nik,,awis,,piji,,faiz,,amir,,najmi,,___,,____,, yg tmpt kosong tu pon aku x ingt gak..
wakakakaka,,, tu aku xingt sbb xsalu ckp.. bkn x salu ckp.. mmg x ckp..

kolej 14 : sume xknl name..ckp je pndai...wakakakka..

ok,, itu lah dia mtb nye...
yg akan berlnsung secara live

tempat : DEWAN BESAR UPM
masa : 8.00 - 11.00
tarikh : 17 JULY 2010
anjuran : YB. DATIN NOR AIZURA NOIRDIN..

sebrang keraguan tidak akn dilyn.hahahaha.. :p
sekian harap maklum.


babai~~

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura