Thursday, July 15, 2010

kepenatan

assalamualaikum

hari neh nk menceritakan tentang kepenatan yang aku lalui seminggu ini.
amatlah memenatkan disini, kerana aku terpaksa bersekang mata bg menyiapkan
kerja aku.
maklum sahaja lah aku telah menyertai MALAM TUNAS BUDAYA.
jadinya aku terpaksa lah menyiapkan kerja yang telah ditugaskan.
semalam balik kul 4.
malam sebelum tu aku balik kul 3.
bile la aku nak merasa tidur yang awal neh.
dalam kelas aku selalu tidur.
nak buat macam mana, da tak cukup tidur. sedih x.??

walaupun aku mengalami KEPENATAN yang begitu teruk.
dan aku pun mmg x pernah nk merasai kepenatan sebegini. kdg2 pk best jgk.
ney la pengalaman aku mase ade kat UPM...!!!

ape2, bak kate kwn aku..

4tahun 4kali..!!!

apa lg ea..??
cukup la dulu stakat neh.
aku pon da penat da neh

xcukup tido...wuwuwuwuuw..
mode : sedih ~~ ngntuk ~~

JOM TIDO....!!!


suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura