Friday, June 25, 2010

...aku tertarik...

ok.. hari neh.. mcm2 da jadi..

aku ade bace satu blog neh.. dimana...
menceritakan ttg...

"APA YANG LELAKI MAHUKAN DARI GIRLFRIEND MEREKA?..."

ok...

fakta..dan xleh nk janggah... ade btol nye..jd nye aku tertarik..

ade bnyk bntuk.. iaitu :~~

1-teman
2-tempat mengadu
3-teman berborak
4-fantasi
5-penasihat peribadi

ok,, aku mlas nk taip pnjg2.. aku share link neh ngn pembace...


ok,, jgn lupe ye... intersting bha... hehehehhe...

ape2 hal.. aku xlh bace atau dgr bile ade AYAT neh

"sekeras-keras lelaki, dalam hati ada taman"

knfm aku nk tergelak.. hehehehe...
tp itu kenyataan nye...
lelaki pon manusia..

^_^


***hargai lelaki yg menyayangi kita***

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura