Thursday, June 24, 2010

...tension...

hidup..!!

ape itu hidup..?? @ what is life..??

kekadang aku pk.. mane nasib aku lepas neh..??
sekarang aku tempuhi sume perkara bersendirian...

rase sedih kan..

nti 2hb peg kajang.. nek bas.. sorang2..!!

dftr ngn abg.. mak x dtg...
kalo tgok sekeliling mmg sedih..

org len dftr ade mak ngn ayah..

aku..????

ape blh buat.. aku terpksa bersusah..
mcm neh la idup.. realiti idup..

xsng nk idup atas dunia fana neh..!!
aku mungkin lg blh tempuh..

aku da terbiase ngn wat perkara secara sndri..
kalo org len tu xtau la kan..
ntah le..
xde tempat nk ngadu da sekarang..!!!
jd nye pendam je la..
sakit ke..pedih ke..perit ke..pahit ke..
sume aku tempuh sndri..bersabar je lah..

^
^
^
^

***text meluahkan perasaan***


bukan nk tagih simpati sesapa..
cume nk ckp..!!!

btw,, jgn ase ade kecian pon.. hehehe...
sy xsuke kalo someone nk berkwn atas dasar SIMPATI je..

~~THE END~~

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura