Sunday, June 20, 2010

...any idea??...

org kate bile perasaan tgh sedih

bnyk perkara blh tulis..

time tuh perasaan tgh membuak2 nk ckp sesuatu ttg kesedihan tu.

tapi,, hair neh aku ade bace blog seseorang

dimana aku mejumpai melalui kawan aku..

haha.. kire nye stalk orang la.. btw aku dpt satu idea..

n dalam blog tu berkata bahawa..

kite tak boleh layan sgt perasaan sedih..
sebabnya mcm ni :-

Kalau kita layankan sangat perasaan sedih tu, lama-lama dia akan makan hati kita, perlahan-lahan. Sel demi sel. Dan bila hati kita dimakan perlahan-lahan, makin berkuranglah kebolehannya untuk menyahtoksik benda yang tak elok untuk badan. (literally dan juga metafora)

Dan bila satu organ gagal berfungsi dengan baik, organ-organ lain pun akan mendapat kesan yang sama. Kalau tak percaya, pergi tanya Dr.House.

ok,, tuh aku baca dr blog org..

n it makes logically statement..

interesting kan..

so,, mulai skrg aku xkan lyn sgt perasaan sedih aku wlaupon aku mmg sdih untuk
satu2 hal yg berkaitan dengan perasaan..

sesungguh nya manusia xdpt nk lari dr perasaan sedih tu..

jd nye,, nk xnk hanya perlu menerima nye dengan hati yg terbuka..

dan merelakan nya.
INSYAALLAH ia akan berlalu dengan baik.

moga-moga aku baik seperti sedia kala.

aminnnnn........

~~THE END~~

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura