Wednesday, June 9, 2010

.....SPA oh SPA......

olla...

hum,, ckp pasal spa di mana bukan membawa mksd kan "spa" tetapi...

SURUHANJAYA PERKHIDMATAN AWAM.

ok,, disini ingin ku highlight kan bahawa..

dengan dukacita nya aku x dpt SPA..

tatau la kenapa..dia x bg tau la sbb tuh..
hahahhaha..

n yg pasti tu sume rezeki.... aku xde rezeki lar tuh..

tp,, bgus gak.. kang tayah pening2 kepala aku nk pilih mane satu..

SPA hnya diploma.. jd kalo aku peg pon merugikan je lar sthun aku masok mtrik tu..

then,, yg untung SPA tu sbbkan elaun dia je..

u know wat..
elaun bulan2 dpt

**************************

RM600.00 ++
bnyk gle doe... lbih drpd ckup tu....

aku blnje sbulan dlm 250 je...

kalo aku peg sane mmg kaye la... hehehhehehee...
blh simpan dlm bank tuh... *bajet kawin..hahahaha

biase lar tuh.. umur da semakin meningkat..
dunia skang semakin mahal..

xde duit xlh wat pape da skang.. mslh2...

DUNIA OH DUNIA~~

tu je la.. mlas nk taip pnjg2..

THE END~~

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura