Tuesday, June 8, 2010

.....shopin again.....

jeng...jeng...jeng....

tau2,,smlm aku ke KBMALL...

motif
**cari adiah 4 knduri kawen**

cari punye cari......
then jumpe..bayar..

******************************************

ok...done 4 de present..

yg pasti masok pacific...

pergi tgok kat SENTINI nye brand...

woh,, guest what.. hehehhe...
i jumpe handbag...

n pd my eyes..
it looks feminine..

u know what... i tgok dy punye harga..

********NGANGA I**********

pergh,, can not be saying... teramatlah "murah"

wanna know how much it is..???

its *************** RM139.00 "only"

tgok2... betapa "murah" nye kan...

nk tgok dia punye bag..???? this is it.



bahagian depan..


bahagian sisi...






bahagian belakang....



*************************************************

ok.. done 4 dat....
caye x aku beli...?????


haaa,, dun ever trust me kalo brang mahal i nk beli...

ribut taufan sekali pon aku xkan beli...

actually ade less..
hehhee..

80%...
bnyk x dia less...

rezki aku doe...btw org xtau pon beg tuh less..
hehehhee....

pretend mahal la konon.......

harga pon x buang agy.. hahahhaa... sengal nk mmpuih...

ok..done..

~~THE END~~

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura