Sunday, June 20, 2010

...UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA...



pd 4 hb aku akn berpindah ke serdang selangor..

aku akn berada di sane selama 4thun..

selangor here i come..

kat sane aku dpt kos STATISTIK...







aku akn selalu bermain dengan nombor..

aku akan kebengongan x lame lagi..

hehu~~

tp insyaAllah aku akn berjaya..

ini kerana :

yuran yg terlalu mahal...

konklusi nye tidak berbaloi kao aku bljar dengan yuran yg mahal x berjaya..

abes duit mak aku..

ape yg aku tahu sekarang BELAJAR ELOK2

insyaAllah dpt lakukan..

doa jangan missed..

salu mohon kpd yg MAHA BERKUASA..

YA IILAHI..

btw.. sesapa yg bace..

doakan laa....

AMIIIINNNNN~~

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura