Friday, December 31, 2010

30minit bersama 2010..

waktu aku tulis blog neh kul 11.30 waktu malaysia..
hahaha.. buat ayt g2.. bajet duk oversea lorh..
hum,, pape pon.. nk countdown kat stadium.. p apakan daya.. dats is not my culture to celebrate new year.. dgn fireworks nye. melalak nye.. kah6.. *bajet baik*

xde lah.. bkn mcm tu,, cume aku xsuke sbb kne bersesak dgn yg ramai la..
dah la skunk neh ujan.. kne tgh2 duk melalak melaung tu. ujan turun.. baru la btol2 smbut nu year nye.. miahahahahahahha...

masok tajuk entri :

wakakak,, td mukadimasS jerrrrr...
hum,, 30minit bersama 2010.. huhu..
sedih x agk2..?? hum,, sedih sena nya.. sbb nye.. bnyk sgt kngn2 thun 2010..

kngan degan bdk2 mtrik KMPH.. oh my KMPH...
rindu sgt kat korg lorh.. wuwuwuwuuw..

lepas tu.. kngn aku ngn kwn2 aku kat rumah.. lepak sana..lepak cneh..
jalan sane..jalan cneh.. masok thun 2011.. konfem da xde lg da..
da besar pnjg da sume katekan..huhu.. kngn je yg ade..

kngn ape lg ea..?? bnyk lg kot.. cume xingt je ape yg aku buat..

haaa,, ckp pasal buat.. dlm sethun neh ape aku da buat ea..??
waaahhh,, x dpt nk imbau laa.. kalau la ade video sal kehidupan kita.. konfem sgt2 kalo tgok tu tergelak2.. hahaha.. adesSS........
p apekan daya.. nk btolkan yg baik jd yg baik kne la ingt2 sndri ape yg da buat kan..
huhu.. apa2 pon.. thun 2010 sgt bnyk kngn2 yg xdpt dilupakan.. wlaupon ade kngn yg da xingt..
hak3..
apa2 pon 2010 ttp bersemadi dgn aman nye...
moga thun 2010 menjadi pedoman buat individu masing2..
p/s : betulkan semua yg rase perlu diperbetulkan..

moga semua gembira dgn apa yg dilakukan~







suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura