Thursday, December 30, 2010

sekolah TIME~


wah..!!!.. aku neh masih skolah ke nk post entri cenggini neh..?? <-- ckp ngn diri sndri depan cermin...

weh2.. nti dulu.... jgn pk aku masih bdk2 wlaupon fizikal nye kecik.. ok~ haizz korg neh..
mentg2 la aku neh kecik tuan nye.. aku masih skolah lg la.. g2.??
hey,, dunia maju da skunk.. kecik2 cili padi.. *ala2 iklan DOWNY dlm tv tuu*

hum,, ney nk ckp kngan2 mase skolah dulu la.. huhuhu.. da skunk musim skolah da nk stat kan wlaupon hujan x benti2 lg neh.. makin lbt.. mkin nk kearah bnjir lak tu.. wuwuwuw..
"cenggana aku nk balik selangor neh??" <-- ckp depan cermin skali lg..

aih,, pk nti sal tu. sipakan entri ney dulu.. hum,, xde lah.. aku ttbe rase nk post entri neh bile aku tgok ank sedara aku nk stat bersekolah.. haha..
jom, tgok cenggane gaya nye org baru nk masok alam persekolahan neh.. ekekekek..
"agk2 dulu aku cenggini ke ea..??" <-- ckp dpn cermin untuk kali ke3




haaa,, tu ank sedara aku.. ank akak aku yg sulong.. hehe.. yg bersekolah tu ank sulong la.. miahahaha.. aku ase aku x cani kot.. sbb aku yg BONGSU.. kah6..
hum,, yg 2 lg tu mcm biase la.. menyibuk je memanjang.. org ciap nk peg skolah. dorg pon bersiap gak nk meng'FOLLOW'nya.. bdk2..

td aku tgok ank sedara aku bkn men excited lg.. haha..
dlm hati aku pon berkata2 la.. "dulu aku pon se'EXCITED' mcm ney ke..??"
kalo btol laa.. huwaaahhh...!!! mcm x percaya.. hahahhaah.... excited gile... pdhal makin stress sbb da ade keje da.. sblom masok skolah blh lepak2.. main2.. kah6..
bdk2..

aku pon da x ingt da kot cenggana aku dulu2.. mase sekolah rendah dulu.. sbb da lame sgt da..
tp nk ckp gak ar.. bkn nk bgga ke ape kan.. mase skolah rendah.. start class 1 smpi la class 6.. maintain kat 1st class.. wlaupon xdpt no.1 dlm kelas.. haha..saje je xnk tunjuk bijak time tu kan..
*ayt bajet nk mmpus,, poyo je lbih*

p/s : kpd pembaca,, jgn kutuk2 ea.. saje je.. selingan je tu.. heheheh... xbaik ape kutuk org.. :p






aik..??? pasal ape ttbe muncul gmbr bdk ney neh..??
haaa,, dah2 la ckp pasal sekolah tu.. meh kite berseronok pulak..
hehehe..

nsem x..?? eh2,, bdk neh x baligh lg la.. x sesuai perkataan "nsem" untuk dia...
cute x..?? hahhahaha..

adessSS.. selingan je neh.. xmo ckp pnjg2.. nti market lak bdk neh. jeles la i.. hehehehe..
ok la..ok laa..

lapor laaaa.. nk mkn nasik..!!! yum..yum..yum...
dinner's time~

daa~
:)

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura