Friday, December 31, 2010

saat terakhir bergelar BELASAN...!!!


oh nooo...!!! my nineteen...!!!
bile pkul 00.00 <--system 24hours.. no tu xkan ade da lg.. HOMAIGODDDD....!!!!

cane neh..?? sobing~~ T__________T....
x sgup eden nk menjejakkan kaki kepada nombor.....






OMG...!!!!

nmpk nye diri aku yg kecik molek neh da cecah umur puluhan suda... aiseh man...

tp tape.. wlaupon da cecah umo PULUHAN...
aku ttp ngn diri aku.. dimana yg suke gelak ketawa.. kah6..
no x memainkan peranan ok..
it's just a NUMBER...!!!

wahahahahahahahahhaha... *gelak buat2....*

aiseh man.. nmpk nye umo aku da ckup matang tuk pk pasal kawin..
*weh,,zura..!!! ko neh biar btol...!!!!?? " *smbil tepuk2 muka* <--ckp depan cermin...

adessSS,, kawin ke..??? oh NO..!!!
BUT.....

I THINK,, MY MOM WILL SAY THIS TO ME..



"maaaaaaaaaaaaaaakkk,,, x ready lg nk kawin... sabao2..!! "

wah,, terketar2 tgn aku menaip ... bila ckp hal kawin neh... hahhahha...
ok lah.. aku nk nikmati saat2 belasan aku dgn penuh kenikmatan nye.. wuwuwuwuuwuw...


p/s :

kpd semua gurlsS n guysS yg akn nikmati saat terakhir belasan neh...
nikmati tol2 ea..

kata2 untuk muda-mudi 19thun..




suka? LIKE la, share skali yep ^_^

1 conteng kat sini:

GIGI bER$epah said...

comei pakwe ko zura..huuhuhu

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura