Saturday, December 11, 2010

berpuas ati~

hallu..hallu..halluu~~

dude,, watsup.. *bace ikut melayu ye..

ok2,, itu hanya mukadimah kpd entri baru neh.. da lame da ase x hapdate blog kecayangan aku neh.. hehehehhe... ai neh ase ajin lak nk tulis2..

hum,, knpe ngn tajuk atas tu..??
haha, sbenar nye xde pape pon.. cume aku nk g tau kat korg.. aku berpuas ati ngn blog aku..
wakakkakak,, penat kot aku cari sume2 tuh untuk tukar kan blog aku neh..
sakit da pinggang2 aku neh..
agk2 korg cantik x blog aku yg baru neh.. hahahhaa..
kalo x cantik pon puji je la ea.. ambik ati la katakan.. huhuhuhuhu...
manusia mmg la mcm neh.. kne ambik ati dgn stp keje tuh.. p jgn ar salu buat..
x ikhlas name nya tuh.. kalo yg aku nye neh x ikhlas pon tape.. sbb bnde neh just untuk suke2 sahaja.. x g2 para penonton..??
hehu~ [^_^]

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura