Sunday, December 19, 2010

aku suke jwb tagged~

hekeh3... *gelak care baru..

hum,, knpe ngn aku skunk neh... suke jwb taged..? apakah..?
mcm ney ropenye.. aku skunk neh suke updated blog dgn menjwb tagged..
sbb ape,, sbb bnde tu tayah ssh2 nk pk.. copy dr blogger yg len.. paste kat blog sndri..
pastu jwb la.. kan4..?? kdg2 tuh ade yg lucu.. ade yg melampau.. hekeh3..

dats y la jwb tagged lg best untuk update blog dr cite yg ntah pape..
kekadang tuh jiwang la ape la.. mcm aku tulis skunk la.. hekeh3..
tp x nafi la.. lg pon blog msing2 kan..
so, suke ati la nk wat ape pon.. kalo x suke tayah follow,, n tayah la bace.. x g2..??
ok lah.. itu je.. dada didi dudu~

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura