Wednesday, December 29, 2010

last edit..??

hye girl2.. n guys2..
so,, how's my work for now..?? ok..?
hahahah,, nmpk mcm ckit je kan aku buat.. hum, agk2 korg ckit ke..?? smpi kan aku da nek kebas paha aku.. kaki aku.. perut aku.. sbb meriba lptop aku neh.. hanya untuk mengEDITkan belog aku yg satu neh.. hahaha...

yg neh last edit ke mcm mane..??
agk2 korg,,aku kne tukar x TEMPLATE yg len..
aku a little bit xpuas ati are ngn TEMPLATE skunk neh.. haishhh..
tp,, kalo aku tukar template tu.. nmpk nye yg len akn ilang.. jd,, aku kne hack template semula..
adesss.. penat seyh.. p aku kekalkan yg neh dulu lah.. myb yg neh last edit.. shinggalah aku cuti sem yg ke2 bln5 nti.. yg tuh aku full time work on my blog.. jd tgu~~

ok done~

:)

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura