Sunday, June 12, 2011

bila da demam

huuuuuuuuuuumm,,, tgok gmbar pon da tau aku ase mcm mane skrg kan..? huhuhuhu...
bgun2 pg td aku ase makin demam laaa... selsema.. batuk2... muka pon da sembab da.. huhu.. macam mana la aku nak peg keje ari neh... nak buat keje pon x larat neh..
malam td pon aku sedar dr tidur pukul 4.30 pagi.. gara2 hidung tersumbat.. hahaha.. xleh nak nafas.. x selesa la babe.. huhuhuhu... aku msg la teeeeeeeett.. mengadu la konon.. haha..
padahal dia pon sakit gigi uh skrg neh.. cian dia.. xpe la.. sama2 tgh sakit kan..
hum,, pg td aku bgun aku call la dia.. huhuhu..
ase macam nak peg jumpa dia pulak..
demam-demam neh la aku ase blh nak mengadu kat dia.. hehe..

sampai cneh aje.. x larat la nak tulis pepanjang..
baaiiiii~


suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura