Tuesday, June 7, 2011

tanx penkid~ ♫♪♫♪♫♪



SELAMAT PAGI uolss~
hum,, da kul 1 pg da pon.. asal aku x tido agy neh..???
hum,, td balik keje.. smpai umah pon da dkt kul 12 da.. ade something happen to me la ari neh..
huk3..

hum,, pe da berlaku agk nye ek..???
A : ooooooooooo,, kau kuar dating ngn pengkid ea..???
B : choishhhh~~~ la you A.. xkan zura nk kuar ngn pengkid kot.. dia straight la..
bg la dia kasi cerita dulu woo.. jgn men hentam saja..
A : ok2.. zura cpt la cite..
C : ce cite..ce cite..ce cite..

***********************************************

macam neh cerita nye uolss..
petang td.. aku pegi keje cam biase la.. kul5.30 aku kuar rumah..
haaa,, ari neh aku cakap sama lu orang aaa... aku peg keje naik motor.. biase aku jalan kaki je.
da name pon dekat je tempat keje nye.. tp jalan kaki 10minit la.. kalo motor.. 2-3 minit da sampai da.. hum,, pastu cam biase la aku peg..
breeeeeeeeeeennngggg~~~~ *bunyi motor*

TING..!!! aku pon sampai TESCO
*macam bunyi microwave lak*


haa,, lepas tu macam biasa la aku nyer rutin harian..
masuk lobi... thumb print..


n then.. cam biase la.. smulakan kerja anda dengan senyuman.. haha..
buka lampu.. buka kaunter.. sedia untuk mengSCANkan barang customers..
ok dah.. puas da aku membebel..

pnjg x cerita tuh.. padahal tajuk kat atas tuh berkait rapat dengan perkara neh je.. meh aku cerita lg sekali.. yg neh betol-betol da..
bace ea~~

lepas abes keje.. aku kuar la dr lobi tuh.. then aku pon peg la kat parking..
macam biasa.. peg kat motor la da nk balik da.. time tu pukul 11.00 malam.
aku naik motor tu..pastu nk idupkan motor la.. nk balik kan.. kalo x idupkan motor cane nk gerakkan motor tuh.. start punya start.. pakai kaki.. starter xde.. motor lame katekan..
macam nk patah da kaki aku neh duk start motor tuh.
pastu ade la sorg dak pompuan yg aku knl neh.. dtg ngn pengkid..
tp pengkid tu bkn pkwe dia laa.. pkwe dia tuh kerja tesco.. cashier sama ngn aku la..
pastu dorg yg tolong aku tuu.. start punya start.. tolak punya tolak.. abes segala bagai cara da dorg buat.. x idup gak motor tuh.. smpaikan dorg tu pgil kawan dirg baiki motor aku tuh..
still xdpt gak.. smpaikan ade sorg pengkid tu.. ensem gak la org nya.. berpeluh-peluh haa..
ambik kau.. nk tolong aku nye pasal kan.. p xdpt gak nk idupkan motor tuh.. last2 ambik keputusan.. dorg antar aku smpai ke depan pintu rumah aku..
n then walah~ smpai la rumah.. kat kul 12 baru smpai rumah haaa...
abes cerita..
so terima kasih ku ucapkan kepada pengkid..




p/s : berjaga-jaga. walaupon korg rase pengkid tu baik..tolong anda.. tp dorg tetap PENGKID..
BEWARE OF PENGKID..

suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura