Sunday, June 12, 2011

DEMAM KE.?



well hello there.. hum,, x larat sena nye neh... huhuhuhu... aku ase nk tido je neh.. penat la.. sgt penat.. ai neh aku keje lemah jee.. dah ar dapat kaunter depan.. jd nye customer x brenti2 datang.. tmbah2 ai neh pulak ai ahad.. lg laa.. ramai gila.. non-stop kot. smpai kan aku pon penat da.. lenguh gila da tgn aku neh.. dlm bnyk2 bnda kat tesco tuh.. ari neh aku paling bnyak scan.. susu pekat F&N.. biasalah.. manusia neh kalo da ade beli satu percuma satu tuh.. nak aja.. pastu kalo xdapat mula ar nk pertikaikan.. huhuhu... ni la hakikat manusia.. huk3..



hum,, akhir2 jam tuh aku ase badan aku len macam je.. asyik duk bersin je td.. x tahan sgt da.. huhu.. balik2 umah aku peg lahap maggi goreng.. biasa abes.. p mlm neh x abes la pulak... huhuhuh.. x lalu kot nk mkn.. adeeehhh.. aku bnci la demam2 camni.. nk keje pon xbest tau.. huhuhuhu...




suka? LIKE la, share skali yep ^_^

0 conteng kat sini:

Post a Comment

 

aku PUNYA kehidupan | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by AIZURA ^.^

copyright© semua yang ditulis adalah HAK MILIK aizura